"Jag är så sjukt klantig!"-Hanna

Sms mottaget 08-10-09 kl 17.32

"Emelie, min Emelie! Jag är såå sjukt klantig å behöver beklaga mig. Har lyckats spilla ut en liter vit väggfärg min garderob! Allt är vitt! :( Jag dör! Puss"

Nej, det var inget dåligt försök att försöka få med sitt sms i bloggen.. det var sanning.

Hanna hade målat om sina köksmöbler och sedan valt att ställa in färgburken (utan lock??) i garderoben på sina skor.
Igår välte burken över fyra par skor (som hon slängde).. Garderoben som från början var svart inuti ska nu bli ommålad till vitt..
Ja, man brukar kunna tröst klantiga personer med att "det händer ju de flesta"..men detta (som även hannas mormor sade)..händer bara hanna.

SUCK

Tacksamt är det att få skriva en blogg om hanna. Tacksamt!



Något som Hanna uppenbarligen inte förstått är att jag har en väldigt bra simultankapacitet.
Att kunna skriva på servetter och ge råd och flamsa, samtidigt som jag snappar upp det viktigaste från Röda korsets föreläsning.. 
MIn hjärna är väl liite mer komplicerad är Hannas?? Tydligen? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0