Inside information..bokstavligt talat

Hanna har sedan en månad tillbaka börjat med långkallingar under jeansen..
Och Hanna mina vänner, är inte hiphopare med baggyjeans.. Ne, tajt ska det va (utan kallingar)..

Med nytvättade jeans och långkallingar under blir det liite svårt att röra sig.. Trappor är ingen höjdare! Men, vill man vara varm så får man lida pin..eller hur uttrycket nu var?



Great minds think alike-

För några veckor sedan hörde jag på radion dexys midnight runners med "come on eileen" på radion och bara älskade den.. Men jag visste inte då att den hette så..

Jag försökte sjunga den för folk för att höra om de kunde veta vilka det var som sjöng.. Men ingen visste..

Förra veckan ringer Hanna till mig och sjunger upp en låt som hon precis har hört på radion (jag hör inte vilken låt det är som hon menar).. Och undrar vilka det är.. Men jag vet inte..

Några dagar senare hör jag dexys igen på radion, denna gång hör jag även vad de heter och kollar genast youtube..

Hanna fortsätter tjata om låten i skolan..och jag säger tillslut, men jag hörde en bra låt på radion, jag kan skicka youtubelänken till dig så kan du ju höra om det är den..

What do you know?

Det var den låten som Hanna hade hört..!

Så för alla er som inte hört låten, så ger jag er nu:

Dexy's midnight runners med Come on Eileen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0