indiepop???

Igår blev Hanna (och en hel del andra) förbannade på djn på trappan.

Temat var Indiepop..och visst the killers spelades, så också mgmt efter många om och men..

..men.. sedan kom magnus uggla, timbuktu med mera..

detta vet vi iallafall att det inte är indiepop..

När djn inte ens visste vilka the kooks eller the tingtings är..så satte hon sig i sällskap med mig och andra i en  soffa och surade..

Det gick så långt att Hanna inte ens ville dansa sen när det kom bra låtar.. (fast jag såg henne allt på dansgolvet när jag gick..hahaha, lååååågt hanna, lååågt)..

Hanna, är den enda utvägen för att få en garanterat bra utekväll med bara bra musik att helt enkelt, starta upp vår egen "mini klubb razzmatazz"?

Imorgon är det häng med Hanna på schemat.. Vi får diskutera vidare då..


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja min vän, det är det! Du får vara DJ, och jag står för fikat, det låter väl bra?

2008-10-20 @ 14:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0