Arg..Nej, förbannad!

Kl 08.15 (exakt )stormade Hanna in i föreläsningssalen TP2..

Hon satte sig brevid mig, fast på andra sidan gången.

Så morrade hon fram anledningen till hennes dåliga humör, och att hon nu kanske skulle bli tvungen att hoppa några föreläsningar till följd av en annans persons mystiska försvinnande..

Hela introduktionsföreläsningen satt Hanna och småpyrde.. RRrrrrrhhh!!!!!!!!

På slutet av föreläsningen hade ilskan smittat av sig på mig! Hannas argbaciller hade hoppat över, och nu var jag förbannad på föreläsaren.. som ju egentligen var jätterar och mysig och rolig.. Men jag hade ju blivit smittad.. Så det spelade ingen roll.. Både Hanna och jag satt och himlade med ögonen och det riktigt krypte i hela kroppen..

I pausen citerades papi raul och allt blev genast bättre och Hanna avslöjade vad som hänt i helgen..

Ingen nämnd, ingen glömd..

Kanske mådde Hanna bättre?? Återkommer med en senare uppdatering.

Over and out.



GRATTIS HANNA!! förresten

På Christer i p3 idag skulle dialekternas dialekt utses..
Och Norrländska vann!
(Göteborgska var inte ens med på listan, en liten parantes bara)

Congrats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0